2010年2月3日星期三

得個睇字之BALENCIAGA太陽眼鏡

周邊朋友、同事兼家人都知
我是一個BALENCIAGA粉絲
其實以一個已擁有4個同一品牌手袋的人來說
我想我都算係「迷」!

連自己都不大記得當衫愛上「Bal靚」的原因
但其型格、酷得不得了的形象
當然佔了很高的分數
近年「Bal靚」除了繼續努力發展手袋的演變外
Small leather goods和配飾也不少
其中太陽眼鏡的款式更令人眼前一亮
本著其帶建築設計元素的品味
眼鏡的臂架總與鏡架設計得好像有點不平衡
外形已經搶晒!

至於我
點解得個睇字?
未就係因為我鼻唔夠高囉!
如果唔係...
比副我呀唔該!

 
究竟點樣支撐得著?去試下吧!
 
$3,480起


2010 S/S


3 Feb 2010
寫於家中

沒有留言:

發佈留言