2010年3月10日星期三

香港的「病」!

有一日
一邊坐巴士一邊在讀《穿KENZO的女人》的時侯
抬頭一看上層屏幕想知道下一站的時侯
我竟然發現...
一些令我感到這個城市很sick的一件事
圍繞身訪的盡是商業掛帥
很累吧?
為甚麼總不可以不逃離繁囂而找到「寧靜」

與友人MSN時我問:
「平日巴士上顯示車站名的跳字板呢........
你知唔係最多可以顯示幾多個字鴉??」
我深信10個有9個人都應該唔會知
我自己答:「係6個。」

點解我會知?
就是因為抬頭想望望下一站的時侯
....以為自己眼花.....竟見到......
「透明裝紅威寶」
乜有站名起透明起頭咩?
下一句係「提提你xxx」

What's up??
What's the city going on??
自已不禁拎拎頭嘆嘆氣
Commercial得很
完全不放過任何一個可宣傳的位置
將來公司會否買起市民的時間
每分每秒穿起宣傳板上班、訓覺?

究竟大家會否與我有點同感
已經sick of呢個城市呢?

10 March 10
寫於家中

1 則留言: