2009年3月31日星期二

16 little things about me 2009年1月28日 00 15

規則:
當你比人tag左(in facebook),就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深.就如海嘯一樣...名單上的人都逃不了

1. 最鐘意係黑色,衣櫃最多的就係黑色衫,因為一來著得瘦d啦,二來黑色最唔使用腦襯已經好型,掂晒~就連平時揀野,可能都係黑色。

2. 自細就想去外國讀書,讀完poly HD後就去左英國portsmouth讀埋degree便番香港。十萬個missing英國生活,無時無刻都期望有一日可以去英國生活一段日子,到依家都係,甚至結左婚的話都有期望老公可以同我一齊去,哈哈哈....

3. 自畢業回港就開始記者工作,做時裝記者係我真正懂性(預科到啦)後的理想。這兩年,都算已達成理想,在一本尚算有點點地位的weekly雜誌做時裝記者。

4. 可以的話,我都想做時裝記者/編輯可以做一世,但人工和待遇真係差d,睇下有無好機會啦~否則...呢份同大家一樣,都只不過係一份工。

5. 我有一個對我好好好好的男朋友Y,哈...但不是Wyman。與他拍了4年拖,好多謝佢,而家算好幸福~~呵呵呵.....:)

6. 花費最多係咩?應該係銀器首飾,堅銀0個種喎!!因為黑襯銀係最靚的!以前花費最多可能係雜誌....而家自己做呢行反而買少左loooooo....

7. 我都算有喜樂的恩賜,時常有喜樂的心,所以應該算容易令身邊的人一同感受開心。不過我先天性格係燥底,唔好惹我!我好易發惡!其實追是黎家一族的性格,好難改,wawahahahhaaaa......

8. 我很愛Eason Chan的歌。說過《歲月如歌》最易令我有毛管戙的感覺,因為《衡上雲霄》的劇情令我想起跟以前與一個暗戀的男仔的經歷。《反高潮》最會令我一起高歌,這是前男友其中令我深刻的Eason歌曲。不過.......感覺還感覺,呢d男仔而家同我都無關係啦,哈哈哈.....Y與我無須任何「主題曲」!!hehehee....

9. 時裝牌子頭號最愛Balenciaga、Viktor & Rolf、Alexander McQueen等,總之型格、clean cut及怪設計的新晉設計都喜歡。

10. 最喜歡的模特兒是英國的Stella Tennant,71年出世,是blue blood貴族,而家已經好少行show,不過她真的是top model,很紅很紅。我會把她的兩張很美的A4 size雜誌相貼在房間!

11. 我有tag你的話,一係你係我best friend,一係我真係好想了解你多d,係真的!所以有空的話,寫吓啦。

12. 以前中學及poly時期學過空手道(karate),是真心享受enjoy,但出來工作就停止了,成日都常學番。最愛free fight,好刺激也很爽!我綠點級數,剛剛好中間。

13. 好怕人,也好憎人以貌取人。自問的確喜歡hair beauty,自識漂頭髮染到「鬼五馬六」開始,已豁了出去,已不再擔心人點睇自己。對得起自己,有d學識,有教養,個頭係點關人咩事?品格與外貌是沒有必然關係的。

14. 唔太鐘意公司同事,公司關係。人人都可以有野心我唔反對,但總之我唔鐘意互相猜度。

15. 2-3年前開始迷上Blythe,已買下我估接近25個!但自從工作繁忙,少了時間與她們換衫著衫影相了…

16. 我個樣似會四圍玩無時停,但其實我真係唔多興趣,唔「專」睇戲, 唔「專」聽歌, 唔「專」文化野…好多野都未必能提起我興趣,這是朋友們估我唔到的。坦白講,在英國生活期間,我真正了解到自己,係可以自閉的…….可以一個人生活,食飯,唔玩…..咩都唔做…..好relax….所以唔好再估我一定係成日周圍「wet」啦!!

Thank you!

沒有留言:

發佈留言