2009年3月30日星期一

地記好友飯聚 2003年7月11日 02 43

2002-2003過得特別快。

又到暑假,我畢業啦,我生日啦!
距離上年生日的片斷好像很近,今年生曰又近了。

好開心9號那天與"地記"一班好朋友到沙田食飯聚舊。阿sing依舊第n次沒有出來,阿晶要工作也沒有到。

但我們6個人也食得玩得好開心。小志的確係攪笑能手,有恭碩良的面孔,但有曾志偉的好笑。
飯桌上只有我,小白小志是仍在讀書的,大家也還有一年便"正式"畢業。有時想:到大家也在社會打滾幾年後,再坐下來的日子會不會有大分別呢?

那天,我真的被小白小志騙了!
我真的真的以為小志拿著的「豐澤電器」內的「電飯煲」是電飯煲!!
小白小志,你地好好戲呀!!我真的一點疑心也沒有,根本沒有想過這份竟是我的生日禮物!!直到小志交到在我手一刻,我仍未知道,還「哼!」了一聲!
哈哈......「咁無禮貌叫我拎野??」(講笑,哈哈....)
點知......多謝你們的"鼠鼠燈",我好鍾意呀!

其實那晚阿奶也請我們食飯,真係做0野0既朋友係唔同d!! 多謝阿乃!!

當然最後的節目是影貼紙相啦!
影親都發癲!!

總之..........好鬼開心啦!

沒有留言:

發佈留言