2009年3月30日星期一

簡單的幸福 2003年9月9日 02 17

好像開始感到他對我的緊張和不捨。

「你記住寫低你英國個地址俾我呀!寫清楚d呀,唔好寫潦草,我唔識睇呀!
0拿......最好就寫埋0向信封時要點寫點寫......」他囉囉唆唆,緊張地說。

「咁我寫定個靚靚信封俾你好未?貼埋個郵票添啦!」我笑著回答。

「喂,都好喎...0拿唔使...你每次寫信番黎時就連埋個回郵信封俾我,咁咪得囉!」他很有趣地回答。

「喂!咁我唔寫信俾你,你唔寫信俾我
0家?」緊張加開玩笑語調問。

「寫.....!咁你寄定多幾個回郵信封俾我咪得囉!」他笑道。

探討完聯絡的方法後,我們便談到他與我farewell的晚飯安排。

「喂,去邊度食呀?你拿主意呀!」我笑著,一副滿不關心的樣子地問。

「我煮飯你食好無?」他彷彿說笑,但溫柔地問。

我聽到後真的感到很甜。
甜是因為有一個他願意為自己下廚,不論他說謊,還是只是隨口說的一句,但感覺是美麗的。
甜也是因為這句話出自他的口,而不是其他人。

「你煮?你識唔識呀?」我開心而帶好奇地問。

「梗係識啦!成日都自己攪掂0家啦!唔係信唔過我呀?」他很真實地說。

「咁0係邊呀?你屋企呀??」我真的想知。

「係啦,我屋企啦!」他仍是肯定地說。

「車...你阿爸阿媽0向屋企,邊得呢?」我真的不明白,因為實在太難想像這是個甚麼的情景。

「哈...咩呀,你驚呀?有咩問題呀!!」他佻皮而帶challenge的語調地問。

「下...咁怪...」我真的覺得很怪


我們並沒有得出結論。
可能這只是一個笑話,又可能他真的會安排,但我已很滿足,很幸福。

他曾說:「你係一個好易哄女仔。」
他這句話出於四年前,動機並不是要貶低我,反是替當時的我不值。
只因那時的男朋友待我不夠好。他為我自己辯護,解釋不是我的問題。

我承認我真的易哄,可能簡單至上面的一個笑話,已使我滿足。

假如上面的話成真,可能很多事情也有機會改寫。
但一個理智的人,總不會幹多餘的事來惹人惴惻的。
無論實現會否,對他和我日後的來往也多了一點的信心。

「你一定唔會唔記得我0既.....」他好肯定而且帶點驕傲和輕佻地說。

「我梗係唔會啦!你唔好唔記得我先好呀!」我緊張地笑說。

其實我相信大家也不會忘記大家,因為我們經歷過實在太多。

我們未有開始,所以沒有結束。

沒有留言:

發佈留言