2009年3月30日星期一

Summer的最後狂熱 2003年8月28日 18 06

25-27 Aug 去了CSA 的O'CAMP,在這個camp又重拾那種瘋狂的開心!

今年其實有點"拍膊頭"的原因所以去了。但當我置身其中時,又瘋癲起來。

其實有時候覺得自己真的太情緒化,起落得太大。還記得到達Poly,還未入camp前,覺得自己完全未在狀態,還想:「我點帶起班仔女呀?點辣著佢地呀??」,但都沒辦法,照去吧!!

其實今年的freshmen和helpers都沒上年那麼癲,但自己反而好似癲了!可能受到上年CSA的莊員和helpers影響啦!自己都唔明點解可以提出「男0既就著條under0係面,女0既就帶bra,然後過隔離房做蹲身大字跳起動作3次」作為輸0左「非洲話事啤」的懲罰。哈哈哈.....我當然知道我係會贏啦!!!
這3日裡,連Henry都話我係咪癲左。

可能自己有一種心態:「再唔玩(癲),無機會啦!」。

講起玩,哈哈.....我的「星光熠熠耀8組」贏哂呀!!我同「老豆」Matthew都唔使玩好多game,所以真係一班仔女的努力和搏命而得來的成果!雖然只有5女一男,但已經好夠!
我其實都要好多謝一些朋友呀,因為無佢地半睇住,都無玩得咁順利呀@!
阿仔阿女們!! 連M.C Uzziah都好真心咁讚你地好落力呀!! 哈哈......抵贏啦!!
我的仔女有(排名不分先後):

Eddie仔啦!--->睇你第一日成日唔出聲,原來你又係傻癲!咩都肯制,比我屈都制,掂呀!! 實記住你咬住支marker,手「手查」4條Aces的衰人樣!!(阻住人地d人力磁場呀!!衰仔!哈哈哈.....)
Ada啦!--->你呢個超級長跑好手,treasure hunt真係可以不斷不斷咁跑,2料鐘呀!!你玩咩都真係好落力,咩都肯,「近」呀!!仲成日笑,好開心呀!
Erica--->哈哈...同Ada一樣玩得+落力!同Ada咁高咁大呀!!我相信你IQ都有番咁上下啦!估IQ題好快,好精靈呀!!你仲係我見過黑眼圈最黑0既人,哈哈....
Karin--->大家等住你請我地食大大杯雪糕呀!!!
Money--->我幾驚你被大家屈係spy自辯時會喊呀!那那臨叫next呀!heeee>...<
仲有我知你好專一啦!「我有拍拖呀!點會對其他人有好感呀!!」哈哈.....好感jei~~
Ivy--->我發現你都好玩得,但有時原來都會幾靜喎!會唔會係d games悶親你先?heee.......

今次去完O'camp真係好開心,因為同阿棠,Matthew,Henry,PK,Michelle都熟絡更多。哈哈.....猛串Henry真係好好玩呀!Henry真好,有艷遇!!
無啦啦又比我所謂「老公」Matthew0係成班女面前強吻0左眼角一啖啦!!哎...!
另外又識多左d新朋友啦~
Uzziah啦~叫左n咁多次先識叫你個名!多謝你玩遊戲照住啦~~~又成日撩事鬥非攪氣氛,不過最衰你唔同我玩水戰!

而最終都要多謝CSA班friends,雖然唔知點解「朱咪咪」無啦啦比人拎番出黎0下,但都無所謂,因為最緊要做到氣氛,而且可以比我0向離開香港前有個好美好的回憶!最好有人教多我一之「朱咪咪」隻舞點跳!

大學生活真係好開心,兩年實在過得太快啦!只希望不會太人情泠暖,畢業後無哂聯絡啦!!

再講一次:「星光熠熠耀8組」全組掂呀!!

沒有留言:

發佈留言