2010年3月20日星期六

Work Hard,Play Hard!!

時裝秀及品牌活動
十個中九個都是千篇一律
秀/活動前吃吃喝喝當然有
但愈來愈平凡的質素
確實令人失望,也不會有期望
至於內容
都是坐坐企企(仲要企多左!)等presentation
說不上悶但的確無新意
所以event真的少去了

來自英國的Anya Hindmarch雖不是我杯茶(搞到滿城風雨-I'm NOT A Plastic Bag個牌子呢~)
但早在一個月前知道她們會搞一個很有趣的品牌活動後
我立即在年曆表記下
我要去呢個event!!
話說活動早已在日本和New York等地進行
好簡單
邀請一班傳媒好友VIP甚至街外人
當日於店內手執任何一個手袋
拍一張會令設計師Anya滿意的相片
相中的手袋...就係你架啦!

哈...被吸引的原因並非貪她的手袋(都話唔係我杯茶)
只是有幾刻我相信自己
我是有機會脫穎而出的!!
呵呵...整古做怪的性格
究竟是本身天生的
還是跟了Y先生後才發拙出來呢?
我的答案是一半先天
而他的「培育」便助長了我在鏡頭前不再怕羞(睇情況啦~)
說到尾要與那群普遍不大敢做一些「影衰自己」行為的行家來比拼
哈...少少信心我是有的

雖然到最後我是輸了(早知勝出的都係唔點見樣我就諗過條橋啦)
但我對自己的一張相又幾滿意喎

而且還是Anya親手選出的Final 15
哈哈...總算Play Hard過!對得住自己!
品牌還說會把我們的相片發press release及有可能放網站
問我有沒有concern/異議
我雖沒有反對
但自己個樣將成為平日收開的press release中的一部分
我估不單自己
連身邊的好友行家們也會笑不攏咀呢!
哈...諗起都好笑
不過
這次的確是多年來少有令人深刻和成功的活動
至少
為我在時裝界偷生的人來說
是一份幾好的禮物
22 March 2010
寫於家中

2 則留言:

  1. 好喜歡!
    呢個係我心目中真正的你...咁多年都係WOR
    阿y生最多係誘發你表現呢一面出黎GE人姐~~~

    BTW, 我已經諗到個POSE黎配合你LAW
    我地幾時一齊出灼癲下呀~~~

    TOP 15, 勁呀!!!

    回覆刪除
  2. 哈好姊妹果然識欣賞!你了解我的又點止古靈精怪一面鴉!期待今晚同你睇eason兼食飯呀

    回覆刪除